środa, 21 sierpnia 2013

Od Mo ,,Jak dotarłem ''

Szedłem polaną gdy nagle zauważyłem klaczke oraz ogiera. Byli nader szczęśliwi. Ponoć zostali partnerami. Nagle stanąłem jak wryty. Przede mną stała najpiękniejsza klacz na świecie. Od razu sie zakochałem i przysięgłem sobie że chociaż spróbuje zdobyć jej czyste jak diament serce. Próbowałem coś powiedzieć ale tak mnie zatkało że jednyne co mogłem powiedzieć to:
- Eeeee...yyyuyy...ych...Cześć-wybąkałem.
- Hej-odparła-mam na imię Daisy a ty.
Daisy piękne imię dla pięknej klaczki, pomyślałem.
- Ja mam na imię Mortimer, ale możesz mi mówić Mo.- wydukałem w końcu.
- Masz stado?
- Niestety nie. Zagryzła je wataha wilków.
-A może dołączysz do mojego?-spytała.
- Jasne-powiedziałem ochoczo.
- Oprowadzisz mnie po terenie ?

<Daisy?>

1 komentarz:

  1. Ciekawe posty, ale czemu już od tak dawna nie jesteście aktywni?
    Pozdrawiamy i życzymy weny!
    risum.forumpolish.com

    OdpowiedzUsuń